MoraleS StylisH ClanS

Friday, October 29, 2010

TaggeD = BloggeR HomeworK

<> DitaggeD OleH KELLY EUN <>

Aigoo!!!
tengah prepare utk final exam2 last2 ader homework lar plak..waduh3..nie kalu x buat homework nie..kalu kene semak oleh cik yang tagged sayer nie...x dapat award dah lar...ha3
sebelum sayer menyiapkan homework yang diberi...ader pantun dua kerat hendak dimuntahkan..
makan ikan keli tengah padang
jgn marah kalu blog sayer bosang
ha3...(jangan suker kalu x lawak..plisss)

<>FINAL EXAM<> soo near..soo stressed

Ap benda paling penting dalam hidup korang?

saranghae...ha3...semer nyer penting...kalu nak seneraikan aper yang penting samer tebal ngam oxford dictionary edisi ke 14 kot...ha3..tapi in the mood now...yang penting adalah stady (jawapan x eklas..harap maklum)

Benda terakhir yang korang beli menggunakan duit sendiri?

x berkesmpatan nak cipta duit sndiri lagi..x dapat lar nak guner (buat lawak bodoh arr plak..isyh3)..beli susu fernleaf satu paket dengan harapan nak tinggi lagi 5 cm walaupun umur sudah 20 tahun..memang x lar kann?

Di mana tempat korang ingin melangsungkan perkahwinan korang dan apa tema perkahwinan korang nanti?

dalam court futsal...xde orang buat lagi 2...ha3...maner2 pun xper tapi yang ditetapkan tema kaler PURPLE...feveret..jangan melawan

Adakah korang sedang bercinta sekarang?

tokmung..ha3...masih mengejar bayang2 cinta ..(ayat novel time form 5)..

Berapa lama korang akan mencintai kekasih korang?

ha3...doh kalu xde kekasih...cmner nak bercinta nyer..ha3...tapi kalu dahh bercinta....cintailah sepenuh hati..ker guaner?ha3

Novel/ buku atau majalah terakhir korang beli?

minggguan haiwan...ha3...dah lamer x membeli buku2 nie...kalu tanyer pasal makanan ingat arw...ha3

Antara mak dan ayah korang..yang manakah korang lagi mesra?

dua-dua mesra beb....tapi xdear mesra sampai ajak main batu seremban n congkak samer2...ha3

Namakan orang yg korang betul-betul nak jumpe dalam hidup korang?

first sayer nak jumpe pasangan hot couple korea skarang seo hyun and yonghwa..dapat kluar makan pun jadi arr.second choi si woon super junior...tanyer camner nak dapat 6 pax mantap giler babi macam 2..third nak menari bersama girls generation SNSD..nari dangdut pun xkesah...ha3..tapi memang mimpi jela kan?ha3

Adakah korang basuh baju korang sendiri?

x eyhh....suruh penguin yang sayer bela basuh....ha3...bergantung pada duit syiling...kalu duit syiling dah penuh satu jag terpaksa basuh mesin basuh arh (alasan orang malas)

Di manakah tempat yang korang betul2 nak pergi?

absolutely 200% SOUTH KOREA..berhutang ngam along and angah pun xper...asal dapat pergi..ha3

Pilih salah satu,peluk atau cium?

x sampai umur nak jawab lagi soalan nie...ha3

Beritahu 3 benda tentang orang yang tag korang?

Cik Kelly Eun yang suker pink...addicted to korea and blogger yang banyak award dapat..ha3

Benda yang korang sangat2 sayang dalam hidup korang?

Saper yang dibenci jer x sayang...slaen dari 2 semer sayang

Lima lagu korang paling suker and selalu dengar?

C.N Blue- Love Light
F (x) - NU ABO
C.N Blue - I'm a Loner
2NE1 - I Dont Care
Jang Keun Seuk - Without Words
C.N Blue- One Of a Kind
A.N.J.E.L.L - Promise
Brainstewz - Twinkle Away
Paranore - The Only Exception
Avril lavigne - When you're Gone

eyhhh tersenarai sepuluh lar plak...ha3

Bila tarikh lahir korang dan kat mana korang sambut tahun lepas?

14 september 1989..sambut dalam gua...ha3...xder sambut pun...sambut dengan orang wish kat facebuk jer...ha3

Lima blogger korang kene tag?



~~To PuT In ThE NutshelL~~

what am i doing now?

<> BusY WorK OuT To ReshapE My BodY <>

(-; BanG!!!!! ;-)

8 KomenG:

Ainismaira said...

jwb kat sini boleh x.. haha.. t saye wat..rajin2 semak ek.. :D

♥KellY Eun♥ said...

wahseh!jawapan yg sempoi,,wahaha,,bukan main lgi,,nak lawan saya la tuh,,senaraikan lagu kesukaan smpai sepuluh,,mihihi,,ecece,,nak dangdut dgn snsd rupanya,,haha^0^

ArifmoraleS said...

ainismaira-sungguh laju anda menjawab...;)well done..ha3

ArifmoraleS said...

kelly eun-ha3...dah lagu best..kalu x senarai rasew rugi plak:)....yelar..boleh ajar SNSD dangdut...ha3

Nana Jae said...

hahaha. kelakar je jawapan. :P

ArifmoraleS said...

Nana Jae-kamhamida..gomawo:)

Aisyah AR said...

i love 2NE1!!!! Dara i love u!! haahah!! and BIGBANG!! Gosh T.O.P drive me crazy!!!!! idung darah2!! hhahahahah!!

http://yoishme.blogspot.com

ArifmoraleS said...

Aisyah AR-dah macam naruto nie hidung darah2...ha3...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...