MoraleS StylisH ClanS

Sunday, October 24, 2010

ApA KatA ArtiS LelakI TentanG CintA?

<> LOVE IS ALL AROUND US <>

Aigoo!!!

hai..heyy..hiii....hoiiii..huiiii....
bila disebut tentang cinta...macam2 muke orang boleh buat....ader sedey ader gembira ader natural...
bila ditanya pendapat...apa kata anda tentang cinta? stiap manusia mesti membagi jawapan berbeza..
soo..pernahkah anda terfikir aper kater artis tentang cinta?(ikut suker dier arr nak kater aper...peduli aper sayer...kalu hati anda kater mcm 2...sila jangan sambung bace yerwp?ha3)

surat khabar..majalah..facebook....mane2 jer sources mesti ader cerita pasal artis kan..
cuber ceita pasal buku rujukan terbaru keluar kat kedai buku ker...tapi kan
biler diorang crite macam 2...nak ker anda semua bacer?ha3...tepuk tangan tanyer kawan (peribahasa baru)..

artis baru..artis lamer...tetap dipanggil artis...kehidupan diorang menjadi persoalan
kehidupan kiter?kiter yang meyoal diri sndiri...ha3...
ari nie aku nak menyingkap apa kater artis tentang cinta...tapi ingin difokuskan dan dizoomkan artis lelaki
knaper lelaki?sebab sayer x suker istilah ladies first..thats the point..ha3

carew artis menyampaikan pendapat tentang cinta berbeza sket....sket jer beza x banyak pun...
diorang gunekan lagu as orang ketiga...kononnya orang x perasan tapi sayer perasan..jomm!!!

<>AIZAT-LAGU KITA: 'dan berkelip melukis cinta'

bagi AIZAT...cinta itu boleh dilukis sambil mata berkelip2...camner 2?fahaman sayer...keunikan dan kekreatifan dalam lukisan cinta mengukur tahap dalamnya cinta itu ( kene panggil arkitek ar untuk kerja mengukur nie...ha3)

<>ADAM - HARUSKAH: 'haruskah aku menanti cinta ini'

bagi ADAM...dier mempersoalkan tentang penantian cinta...haruskah dier menanti cinta?fahaman sayer...penantian cinta itu tak merugikan pun...alar kalu beratur nak order makan kat MC D xper sejam...why not cinta?

<> KERISPATIH - TAPI BUKAN AKU: 'tak ingin ku paksakan cinta ini'

bagi KERISPATIH..tiada guner paksaan dalam cinta ini...fahaman sayer...memang betul..cinta kalu dipakse xdop maknenye..macam anda pakse orang sabah jalan kaki datang terengganu ar..memang x lar kan?dah taw jawpannye x kan..begitulah juger cinta awop eyhhh...

<> ST12 - SAAT TERAKHIR: 'satu jam saja ku telah bisa cintai kamu di hatiku'

bagi ST12...satu jam telah cukup utk dier mencintai seseorang itu di hatinya....fahaman sayer...cukup ker satu jam?ha3...nak makan variety bucket KFC sorang2 pun x cukup satu jam...apatah lagi cinta owpp??ker guaner??

<> FLOP POPPY - CINTA: 'dan kunyanyikan kau lagu cinta'

bagi FLOP POPPY..menyanyikan lagu untuk sang kekasih adalh the way to express cinta terhadap gadis itu...fahaman sayer...cinta boleh disampaikan dlam pelbagai carew...anda antar icon bentuk love dekat gadis dalam mesej pun boleh taw dah anda cinta dier...x smestinyer dalam lagu jer...bersyair...koir..pantun..banyak carew ar tp the most important is ikhlas...owppp?


<> LOVE CAN BE EXPRESSED IN MANY WAY <>

~~To PuT In ThE NutshelL~~

itulah antara artis2 lelaki terpilih yang mengisi ruangan posting sayer kali nie....ha3...so itu pendapat diorang tentang cinta....pendapat anda...bagaimana pula yerwp?berminat juger sayer nak tahu...ha3

(-; BanG!!!!! ;-)

15 KomenG:

Oh Ha Ni said...

pendapat saye...
cinte dtg dr Tuhan...
yg xdpt kte hindarkn...
xyah tggu..mcm tgu buah durian jtuh
last2 kne kepale..msuk hsptal..
xyah lari dr cnte..
mcm lari dr byang2...
yg sememgnyer stick on us..
tu jer la...

pape pun..lets enjoy ourlife..
jgn fkir sgt love2 ni..
if kte lum sedie ag...
hehehehe...fighting!!!!!!!!!

apih el nino said...

cinta itu tak mesti harus memiliki.

ku sebut namamu di setiap doaku bangkitkan setiap kenangan tentangmu, yang ku rasa hanyalah bayangmu.

IRAH HAJERAH AZMAN said...

cinta adalah apabila kau menelan garam, rasa nya menjadi tawar.

cinta adalah bila kau rasa manis nya gula itu boleh di ganti dengan senyuman si dia.

cinta adalah apabila dalam hati terasa rindu yang tidak keruan.

cinta adalah apabila kau sentiasa ingin berada dekat dengan si dia.

Cinta adalah memenuhi kesempurnaan si dia adalah cita-cita.

cinta adalah abstrak.aku boleh berikan sejuta pujangga yang mampu kau tidakkan tetapi kau tulis ikut nada yang kau gemari :)

IRAH HAJERAH AZMAN said...

cinta adalah apabila kau menelan garam, rasa nya menjadi tawar.

cinta adalah bila kau rasa manis nya gula itu boleh di ganti dengan senyuman si dia.

cinta adalah apabila dalam hati terasa rindu yang tidak keruan.

cinta adalah apabila kau sentiasa ingin berada dekat dengan si dia.

Cinta adalah memenuhi kesempurnaan si dia adalah cita-cita.

cinta adalah abstrak.aku boleh berikan sejuta pujangga yang mampu kau tidakkan tetapi kau tulis ikut nada yang kau gemari :)

loluvfina said...

cinta = complicated :)

lurunharima said...

cinta perlu di ungkap.. kalu tak, org tak tau~

ArifmoraleS said...

oh ha ni-okayh fighting...ha3

ArifmoraleS said...

apih el nino - cinta itu x harus dimiliki..so saper yang harus memiliki nyer?ha3

ArifmoraleS said...

irah hajerah azman- fuhhh completed maksud cinta yang anda cuber sampaikan:)

ArifmoraleS said...

loluvfina - complicated ar jugak...final exam lagi complicated kot...ha3

ArifmoraleS said...

lurunharima- memang perlu diungkap tapi nak smpaikan yang rumit 2...ha3

Hanis MY said...

salam ziarah..suka gambar tu...and nice entry!

ArifmoraleS said...

hanis MY-kamsahamida:)),,,,ohh 2 cik google yang sponsor 2...ha3

~ iEyLa mYa ~ said...

after all, duk asek ty org... wats ur definition of love ;)

ArifmoraleS said...

ieyla mya-ohhhh...ha3...LOVE is sweet like chocholate but when in dangerous..LOVE is spice like chili..ha3

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...