MoraleS StylisH ClanS

Wednesday, June 23, 2010

TersalaH BicarA

Di sepanjang aku tengah blogging untuk menulis entri baru...morales tgh membuat satu kesalahan...aku tersalah cakap kat seseorang..orang itu siape?x perlu nak tahu yerppp..ha3..giler tersalah cakap boleyh ubah mud orang secara tibe2...tp this really my fault n my bad..maybe i am not suppose to say like that..isyh3..reli3 my bad...mcm maner saye perlu mintak maaf?



MacaM NiE KeR?


MacaM NiE KeR?


MacaM NiE KeR?


MacaM NiE KeR?

Or LastlY I HavE To CrY LikE ThiS?

~~To PuT In ThE NutshelL~~

kepada kamu yang bername sekian2...kemaafan amat dipohonkan..seriusly arif morales merasekan sgt bersalah kali nie..kepada yang laen..mesti fikir entah arif mnorales entah ape2 kan?orang kate keikhlasan dalam kemaafan membuatkan kemaafan diterima..kalu kamu yang ade buat salah kat orang..buatlar ape2 pun..tulis kat blog ker...buat rumah utk dier ker..beli krete tetapi yg penting ikhklas as the power of forgiveness..

(-; BanG!!!!! ;-)

5 KomenG:

fanialurima said...

suh la si kamu yg brname sekian2 tu bace blog anda,gerenti ye maaf lalu.ahahaha :)

ArifmoraleS said...

dah maafkan pun;-)alhamdulillah

Norfarahain said...

ecece,,ye bace blog ni ke gane?ganah ngak cre ye mintak maaf,se dunie tahu..ahaha

apih el nino said...

arif maafkan aku sebab menang dengan mu 1-0 semalam. hahaha.

staqim philux gc said...

mu pah ke dalam blog saloh eje op...aii maroh ak..haha

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...