MoraleS StylisH ClanS

Wednesday, August 3, 2011

PerpisahaN InI

Aigoo!!!

<> ThE SilencE SounD BegiN WheN A CouplE GoT A CrisiS <>


:: Di Sini Bermula Pertemuan Yang Terakhir::
::Kehilangan Amat Terasa Di Hati::

mungkin ini sudah tiba masanya...perjanjian yang tidak diduga oleh kita...kita janji nak sehidup semati tp apakan daya...hari ini tidak sangka menjadi pertemuan terakhir kita...apa salah kita?..apa ssilap kita?...apa yang x kena dgn kita?..kita sama2 tunduk tanpa memberi apa2 jawapan terhadap persoalan2 yang berlegar di fikiran kita...hati kita terasa sayu skarang...ingin saja kita berdua ingin menitiskan air mata tapi semua ade ego masing2..tapi perkongsian sedih antara kita memang tidak dapat dielakkan..dari riak wajah..body language..sungguh terang menunjukkan kita bakal kehilangan antara satu sama laen..kita kehilangan  satu perkara yang sangat berharga dan beerti buat diri kita iaitu cinta kita...cinta kita diibaratkan sebagai sebuah kapal yang karam..yang lemas itu kita..kita dihanyutkan ke arah yang berlainan..entah bila akan bertmenu..yang karam itu cinta kita..sudah hancur berkecai...tidak dapat dibaiki dan dibaikpulih lagi


<> AcceptinG ThE RelationshiP Is OveR NeeD A VerY StronG HearT <>

:: Mungkinkah Ini Yang Tertulis Di Tangan Takdir ::
::Ku Terima Perpisahan Ini::

tapi nak wat macam mane kan....kalau ending cinta kita memang berakhir dengan perpisahan...aper lagi yang kita mampu or terdaya yang kita lakukan...saya dah cuba yang terbaek awakk...awak pun dah berikan yang terbaek untuk saya...tapi penghujungnya...ia berakhir dengan perpisahan jua...ini takdir kita...sepahit mane...sepedas mane..setawar manapun perpisahan ini...kita mesti menerimanya...


<> StupiD ThingS We DonE ArE ThE MomenT Of HappinesS To Us <>

:: Dulu Kita Satu Jiwa Satu Impian ::
:: Susah Dan Senang Kita Bersama ::
:: Namun Itu Hanya Sementara ::

ingatkan apa impian kita...kita dulu bersatu hati dan tenaga untuk mengejar impian kita yang satu...kita sentiasa menghitung hari...melihat detik jarum jam bergerak..semata-mata untuk menanti impian kita yang akan kita capai..ingat x masa awak sakit dulu..saya cari ubat kat awak dengan berbekalkan kudrat tenaga saya..berlari d tengah malam mencari ubat di kedai yang masih dibuka semata-mata ingin melihat awak pulih dengan segera...saya ingat lagi awak tunggu saya bepuluh minit dalam kereta dengan tingkap tertutup..air-cond yang rosak..smpai awak berpeluh-peluh kerana awak ingat akan pesanan saya jangan bukak tingkap..takut orang kacau awak..awak biarkan peluh membasahi diri awak semata-mata kerana menturuti pesanan saya..kita ingat lagi kita tertawa bersama kan apabila melihat movie di panggung..tapi apakan daya..semua kisah itu hanya semnetara...impian yang kita sangka akan tercpai akhirnya berkubur begitu sahaja..


<> ThIS SonG WilL AlwayS PlaY In OuR MinD Non-stoP <>

:: Hanya Lagu Yang Menjadi Ingatan ::
:: Hanya Lagu Yang Menjadi Kenangan ::

sekarang apabila kita telah terpisah....hanya satu kenangan yang susah untuk dilupuskan dari ingatan iaitu lagu kita...masih ingatkah awak menulis lirik lagu itu...saya menyusun musik dan akhirnya menjadi lagu kita...setiap kali pertemuan..setiap kali itulah kita mennyanyi bersama-sama lagu kita..lagu ini cukup indah...ia mengisahkan segala suka duka kita...segala pahit manis kita...segala coretan cinta kita...segalanya dimuatkan ke dalam lagu ini..setelah gambar dibakar...setelah baju dan pakaian dibuang..setelah cenderahati diberikan pada orang laen..tetapi lagu ini tidak mungkin kita akan dilupakan kerana butang stop untuk lagu ini tidak hadir dalam ingatan kita..terlalu manis lagu ini untuk kita berdua dan menjadi kenangan terindah sepanjang zaman buat kita...


<> HopinG ThE TImE Is RunninG BackwarD <>

:: Seandainya Masa Itu Kembali Semula ::
:: Ingin Ku Memilikimu Lebih Dari Itu ::

andai dapat ku undurkan putaran masa ini...andai dapat ku cantumkan kembali gambar yang telah dikoyakkan..andai dapat ku gubahkan lagu untukmu..saya janji saya xkan sia-siakan lagi awak..saya janji saya akan pegang awak lagi erat dari dulu..saya janji saya akan kasih dan sayang pada awak lebih dari dulu..saya jnji saya akan mengalah dengan awak selalu...saya janji saya akan memberikan lebih senyuman untuk awak..seandainya inilah yang saya perlu saya lakukan untuk memiliki awak lebih dari dulu..saya akan lakukan jua



~~ To PuT In ThE NutshelL ~~

syahdunya posting kali nie...tiada punch line lansung..aduhaiii...ha3..apabila jiwa dimasuki lagu ini..tangan yang akan menceritakan apa yang dirasa dalam hati...tapi kisah di atas tiada kene mengena dengan siapa pun..hanyalah sebuah cerita rekaan..tapi ader jugak lar kenangan sket2 yang btul..ha3..tapi persoalan untuk semua..bila mendengar lagu ini..siapa yang anda fikirkan?

(-; BanG !!!!! ;-)





31 KomenG:

Apih El Nino said...

Sedap Arif. Arif sedap.

http://puterifallingdown.blogspot.com/ said...

perghh..sape lop pisoh nih??isykk2...cdeyy...

shazleenhairuddins said...

tamau pisah2.huwaaaa.sedih

shaliza khairi said...

sadis2. perpisahan perkara yang memeritkan.

salam ramadhan awk =)

sleeping_maniac90 said...

bile dgr lgu nih,
automatik ingt kt aizat hehe
sbb dia y nynyi lgu nih..

m!3yr4h_LolLy said...

wane yg sedis ngat entry nie.. hee

aming said...

j... p... hahaha

nurul athira said...

sedey la pulak bce entri ni .
:'(

huhu

Eyka said...

jgn sedih2 laa..domo gn eyka kan ade wey..hahaha;D

erk~ okbai! :)

Eyda Syahida said...

hurmmmm... sedih kan perpisahan... saya pun ada wat entry perpisahan jugak... :(

selembut salju said...

saya terima perpisahan ini dengan hati yang terbuka..haha

::ini belog saya . cinta hati saya:: said...

sedihnye bila terjadinya perpisahan

perpisahan memang sakit

:)

aiEz said...

prpisahan mmg saket,tp blaja utk rdha..ckp mmg mudah,tp mmg mngmbil masa utk lupa..apa2 pun cinta biar brpada2..

*ske lgu tu gk,;)

tia fatiha said...

mula-mula jew sedih, lepas tu takde kowt . haha . perasaan tia nie sekejap je sedih, merajuk ke . mcm tuh je lah . haha :P

ArifmoraleS said...

@APIH EL NINO-mung lagi sedap..ha3

ArifmoraleS said...

@ PUTERI FALLING DOWN-stiap ade ade critew pisoh dier:)

ArifmoraleS said...

@ SHAZLEENHAIRUDDINS-huhu..nak wat mcmne..lumrah kehidupan untuk merasai perpisahan:)

ArifmoraleS said...

@ SHALIZA KHAIRI-itular..perit kan?:)

ArifmoraleS said...

@ SLEEPING MANIAC - amboiii..nmpak sgt minat aizat:)

ArifmoraleS said...

@ MIEYRAH - terlebih sedeh sket entry nie:)

ArifmoraleS said...

@ AMING- bunyi mcm maroh jer...ha3

ArifmoraleS said...

@ NURUL ATHIRA - jgn sedih lame2 sgt yerp:)

ArifmoraleS said...

@ EYKA-domo slalu je dier..ha3

ArifmoraleS said...

@ SELEMBUT SALJU-jgn trima dgn hati tertutup sudoh la:)

ArifmoraleS said...

@ EYDA SYAHIDA- yurp sedey jugak bace entri 2 :(

ArifmoraleS said...

@ AIEZ - btul2..kene redha owp..lagu nie memang terbaek ar....ha3

ArifmoraleS said...

@ TIA FATIHA - ha3..skejap ehhh...ade jugak yang berbekas lama:)

~ iEyLa mYa ~ said...

eh2...bkn syahdu skmo ke post

sob3

siti suraya said...

sedih lajok ase . sabar neh . ade hikmah di sebalaik kejadian :D

model pakaian grosir said...

tulisan yang baik untuk di simak,,nice post

sherlina karina said...

Pengen yang lebih seru ...
Ayo kunjungi wwwasianbet77com
Buktikan sendiri ..

Real Play = Real Money

- Referal 5 + 1 % ( seumur hidup ) .
- Cash Back up to 10 % .
- Bonus Royalty Rewards setiap bulan .

untuk Informasi lebih jelasnya silahkan hubungi CS kami :
- YM : op1_asianbet77@yahoo.com
- EMAIL : asianbet77@yahoo.com
- WHATSAPP : +63 905 213 7234
- WECHAT : asianbet_77
- SMS CENTER : +63 905 209 8162
- PIN BB : 2B4BB06A / 28339A41

Salam Admin ,
http://asianbet77.com/

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...